Ofte stilte spørsmål
-
Kva treng eg for å bruke mobilbanken?Tilgang til nettbank frå lokalbanken
Aktivere mobilbank i nettbanken, mobilbanken eller motta kode frå banken
Lasta ned mobilbanken ved å søke opp bankens navn i Google Play eller Apple App Store
Internett på telefonen (mobilnett eller trådlaust nett)
-
Endre PIN-kode?Du kan endre PIN-kode etter du har aktivert dersom du ikkje har valt "Husk meg". Då vil velkomstskjermen alltid visast før du loggar på. Då kan ein aktivare på nytt og velje nytt PIN.
-
Kva kostar det å bruke mobilbank?Det er gratis å bruke mobilbanken! Du må likevel vere oppmerksam på at mobiloperatøren tek betalt for surfetid/nedlasting av data. I utlandet kan dessutan prisane for slik surfing vere høge. Banken kan også ta betalt for enkelte tenester. Sjå banken si prisliste.
-
Treng eg BankID for å aktivere mobilbanken?Nei, ungdom under 15 år eller andre kundar som ikkje har BankID ta i bruk mobilbanken. Kontakt banken som sender ein PIN-kode på SMS. Denne PIN-koden er gyldig i 10 minutt for aktivering av mobilbanken.
-
Treng eg BankID på mobil?Nei, du signerer med eit 4-sifferet PIN som du opprettar i nettbanken. I april vil det bli mogeleg å velje mellom PIN eller BankID på mobil.
-
SMS tenester
Med våre SMS-tenester kan du enkelt overføre pengar mellom eigne kontoar, sjekke saldo og få oversikt over siste transaksjonar. Du kan i tillegg setje opp automatisk varsling av for eksempel lønns- og pensjonsinnbetalingar og større utbetalingar.
- Gir rask og enkel oversikt.
- Varsling av store utbetalingar gir tryggleik.
- Tenestene blir administrerte i nettbanken, men kan også leggjast opp for kundar som ikkje har nettbank.
-
Kva med tryggleiken?Du må ha eit 4-sifferet PIN for å logge deg på. Når du skal betale bruker du same PIN i tillegg til ein eingongskode du får som melding på mobilen. Dermed sikrar vi at det berre er du som kan bruke og betale frå mobilbanken.
-
Kva skjer dersom eg byter mobiltelefon, SIM-kort eller telefonnummer?Mobiltelefon: Dersom du berre byter telefon treng du berre å laste ned appen på nytt
Telefonnummer: Ved byte av telefonnummer må nytt telefonnummer registrerast i nettbanken for at mobilbanken skal fungere. Mobilbanken er knytt til telefonnummeret ditt. Ved byte av telefonnummer må nytt telefonnummer registrerast i nettbanken for at mobilbanken skal fungere. Mobilbanken er knytt til telefonnummeret ditt.
SIM: Du treng ikkje gjere noko om du byte SIM-kort så lenge du beheld telefonnummeret. -
Kvifor får eg ikkje opp konti som eg disponerer (barn, ektefelle etc.)?For å få opp konti som du disponerer må du entan:
I nettbanken og aktivare appen på vedkomande avtale: vel Innstillingar – Mobilbank – Vel «Endre» under funksjon og «Endre» under PIN
Direkte i mobilbanken: valet finn du i verktøymenyen på oversiktsida
-
Korleis får eg mobilbanken på iPad (nettbrett)?Det er ikkje laga ein eigen versjon for iPad, det betyr at om du vil ha mobilbanken på nettbrettet ditt må du laste ned mobilversjonen (iPhone). I App Store søket endrar du einhetar til "alle" og scroller ned for å finne mobilbanken for iPhone.